ČASTO KLADENÉ OTÁZKY (FAQ)

Odpovede na Vaše najčastejšie otázky

Výrobky sú zvyčajne zasielané v priebehu 7-10 dní.

Bezplatné doručenie do predajne.

Doručenie zadarmo sumou nad 57 €.

Na založenie účtu v e-shope stačí prejsť do sekcie „Prihlásiť sa“ v pravom hornom rohu a uviesť svoju e-mailovú adresu, meno a priezvisko, telefónne číslo a heslo. Zaregistrovať sa môžete aj v priebehu skladania objednávky.

Výhody registrácie v našom e-shope sú nasledovné: Máte uloženú dodaciu adresu a fakturačné údaje, môžete sledovať svoju objednávku, podávať reklamačné formuláre alebo kontaktovať naše zákaznícke oddelenie ohľadom otázok týkajúcich sa Vašich objednávok.

Náš internetový obchod je kompatibilný s Google Chrome 23 (a novšími verziami), Mozilla Firefox 16 (a novšími verziami), nie je teda nutný žiadny dodatočný softvér.

Výrobky, ktoré pridávate do košíka alebo do zoznamu obľúbených nie sú rezervované. Sú rezervované až v okamžiku zaplatenia objednávky v prípade platby online alebo v okamžiku podania objednávky v prípade platby na dobierku.

Po ukončení nákupu obdržíte e-mail s potvrdením prijatia objednávky.

Stav každej objednávky môžete sledovať po prihlásení na Váš účet. Registrovaní užívatelia môžu tiež využiť možnosť sledovanie zásielky. Budú presmerovaní na webovú stránku kuriérskej firmy, ktorá poskytuje informácie o tejto zásielke.

„Nová” znamená, že Vaša objednávka bola prijatá.
„Anulovaná” znamená, že celá objednávka bola zrušená. Ak bola vykonaná platba vopred, peniaze Vám budú vrátené v priebehu niekoľkých dní.
„V realizácii” znamená, že objednávka sa pripravuje.
„Odoslaná” znamená, že objednané výrobky boli zabalené a odoslané zo skladu na Vami uvedenú adresu.
„Čaká na vyzdvihnutie na predajnom mieste ” znamená, že tovar bol dodaný na predajňu a môžete ich vyzdvihnúť.
„Prevzatá“ znamená, že tovar už bol prevzatý.

Túto funkciu môžete využiť, ak chcete skontrolovať stav Vašej objednávky. Informácie o zásielke na stránkach kuriérskej služby sú dostupné až po odoslaní objednávky z nášho e-shopu. Ak využijete túto funkciu „sledovanie zásielky“ skôr, dozviete sa, že k danému sledovaciemu číslu zásielky nebola nájdená žiadna objednávka. Voľba „sledovanie zásielky“ nie je dostupná pre zásielky, ktoré budú vyzdvihnuté v predajniach MACRON.

Áno, objednávku je možné zrušiť do 15 minút telefonicky cez zákaznícky servis alebo vyplnením on-line formulára. Rovnako si môžete sami objednávku zrušiť v priebehu 15 minút od odoslania objednávky.

Kontaktujte náš zákaznícky servis. Vykonáte to ľahko odoslaním kontaktného formulára dostupného po kliknutí na „rozvinúť“ v spodnom menu.

Peniaze za objednávku sú stiahnuté z Vášho účtu v okamžiku zaslania objednávky, ale službou PayPal sú prevedené na náš účet až v okamžiku, kedy je objednávka zabalená a pripravená na odoslanie.

Všetko o nakupovaní na macronsport.sk

Všeobecné obchodné podmienky
Zásady ochrany osobných údajov
Reklamačný poriadok

Zavolať do obchodu

Napíšte nám správu

Radi Vám odpovieme na Vaše ďalšie otázky